Informen a tots els usuaris, pacients i familiars que els serveis de la Fundació Barbosa Petit romandran suspesos fins a nova ordre, degut a la situació excepcional i de risc que estem vivint actualment amb el Coronavirus.

La fundació romandrà tancada durant tot el període de confinament i tot el servei de atenció domiciliaria romandrà suspès fins que no es pugui recuperar el servei, prèvia autorització del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Recomanem a totes les famílies seguir al peu de la lletra, les instruccions que es donin des del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, així com les indicacions que es facin des del Ministerio de Sanidad del Govern d’Espanya. Recomanem també verificar bé quines informacions ens arriben per no crear cap sensació de pànic o de falta de control. Recomanem a totes les famílies paciència, i sobretot prendre mesures de prevenció davant l’amenaça del virus per tota la població de risc com son les persones amb afectacions cròniques.

Per tant davant qualsevol dubte recomanem la premissa, “val més prevenir que curar” .

Per qualsevol dubte o aclariment ens seguireu trobant a les xarxes socials i als telèfons de contacte de la Fundació així com al correu hola@barbosapetitfundacio.org

Atentament,

Patronat de la Fundació Barbosa Petit