Benvolguts i benvolgudes,

Esperem que totes les vostres famílies estiguin be i que aquesta situació estigui sent el més “portable” possible.

Us informem de que la Fundació Barbosa Petit tornarà a obrir el dia 3 de Juny. Reobrim la activitat assistencial amb cita prèvia ( podeu demanar-la contactant amb nosaltres per correu o telefon), i amb totes les mesures higièniques i de seguretat per poder garantir totes una atenció adequada a les famílies.

A més a més, estem d’enhorabona i la Federación de Asociaciones de Implantados Cocleares de España ens ha fet una donació de mascaretes especials que permeten la lectura labial a les persones amb problemes de sordesa. Aquestes en permetran poder atendre en igualtat de condicions els nostres pacients. Agraïm moltíssim la seva donació.

Esperem a mes a més,en els pròxims temps donar-vos més noticies positives

Atentament,

El Patronat de la Fundació