Col·labora

Si vols col·laborar amb la nostra Fundació i creus que ens pot aportar algún valor afegit, pots fer-ho de diferents maneres o fer-nos arribar les teves propostes:

Creant Sinergies

entre professionals i entitats de la Salut i empreses del sector per tal de poder ajudar a donar una cobertura assistencial continua dels processos crònics, el deteriorament i sostenibilitat el major temps possible a una qualitat de vida digne.

A través d'una donació

periòdica, o bé puntual, a la Fundació, tant a nivell particular com d’empresa.

Si está interessat es pot posar en contacte amb nosaltres a través del nostre telèfon: 93 799 08 27

Donant un cop de mà

Per a totes aquelles empreses compromeses amb el territori i que prevalgui la seva Responsabilitat Social corporativa.

Proposar

o fer sinergies amb altres entitats internacionals (donar cobertura en el teritori etc)

Ajudar

a associacions i projectes solidaris que necessitin assessorament o suport logístic.